23948sdkhjf

Tom K., Kevin og ternet markedsføring

ÅRTIET DER GIK: Rent sportsligt var ni danske sejre på Le Mans og 157 danske point i Formel 1 det, vi vil huske 2010’erne for. Men rent forretningsmæssigt handlede det om noget helt andet; motorsportens og især byløbenes værdi i markedsføring.
MOTORSPORT Det første, der stort set skete i den danske motorsportsverden, da kalenderen skiftede fra 2009 til 2010, skete faktisk i USA. Jan Magnussen kørte et NASCAR-løb i Sonoma. Det var en "hold-da-op!"

Men ellers er 10’ernes absolutte højdepunkter, at Tom K. vandt sin niende Le Mans-sejr og trak sig. Kevin Magnussen blev fast mand i Formel ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.142