23948sdkhjf

Tommy Stuckert: Vi skal være i øjenhøjde med kunderne

Tommy Stuckert er kædechef for værkstedskæden AutoMester i FTZ-gruppen. To af Stuckerts kodeord på en vej ud ad krisen er uddannelse og markedsføring.
INTERVIEW III Tommy Stuckert, kædechef for landets klart største værkstedskæde, AutoMester har en række bud på, hvordan værkstederne i kæden skal gøre for at vende udviklingen. Chefen peger på fortsat fortsat at satse på markedsføring og uddannelse for at de frie værksteder kan differentiere sig i markedet og dermed bedre fastholde og tiltrækk...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109