23948sdkhjf

Her er tjeklisten til god og korrekt markedsføring

Få styr på, hvem man som firma må kontakte og hvornår for ikke at overtræde reglerne i markedsføringsloven.
REKLAMER Efter sommerperioden har flere virksomheder tid til at kontakte nuværende og tidligere kunder med f.eks. gode tilbud på e-mail. Det bliver derfor meget aktuelt at se på, hvem man må kontakte og hvornår for ikke at overtræde reglerne i markedsføringsloven.

Udgangspunktet er, at man ikke må sende reklamemails til kunder på e-mail, med min...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.54