23948sdkhjf

I mål med budget 2019: Ulrik Drejsig, Semler Mobility

- Folketingsvalget og den lange valgkamp har sat tempoet lidt ned i de sidste måneder af først halvår, hvor totalmarkedet også faldt, Ulrik Drejsig.
BUDGET 2019 Hvordan er første halvår gået for Semler?

Drejsig: - Med stigende markedsandel og kundetilfredshed har vi haft et tilfredsstillende første halvår. Seat er inden i en kraftig vækst, og Audi har øget volumen med 24 procent i første halvår. I andet kvartal var Volkswagen og Skoda de to bedst sælgende bilmærker i Danmark.



Er Semler fora...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095