BUDGET 2019 Hvordan er første halvår gået for Continental Danmark?
Nielsen: - Efteråret 2018 var fyldt med aktiviteter, der fortsatte ind i 2019. Udover salget har vi fokus på at styrke relationerne til markedet. Det har vi gjort internt i branchen blandt andet gennem Social Run og Social Bike, hvor vores medarbejdere løber sammen med kunder og samarbejdspartnere. Og eksternt har vi gennem samarbejdet med Børneulykkesfonden sat fokus på trafiksikkerhed, hvor Trafiklegepladsen kan bookes af forhandlere til kundeevent eller af skoler til undervisning. Foråret var også præget af forberedelserne til KMD Ironman med KMD 4:18:4-stævnerne over hele landet, Extreme E og Tour de France, hvor vi er aktive både internationalt og i Danmark. Vores største tiltag i første halvår var lanceringen af #Sharetheroad-kampagnen, hvor vi gennem videoer, PR og de sociale medier giver vores bidrag til at italesætte behovet for en bedre trafikkultur, hvor alle trafikant-typer har respekt for hinanden og deler asfalten, så vi alle kan komme sikkert frem til vores destination uanset om vi løber, cykler, kører i bil eller varevogn, lastbil eller bus. Både vores produkter, løsninger og tiltag taler ind til den overordnede Vision Zero, som Continental-koncernen arbejder efter, hvor vi globalt har fokus på både zero accidents og zero emission – og andre tiltag inden for mobilitet, sikkerhed og klima.