23948sdkhjf

AD Danmark går efter billige reservedele

Værkstedskæden CarSpot, der startede for kun to år siden, gennemgår nu en relancering. Lave priser på kerneydelsen, reservedele og intet kontingent skal øge antallet af CarSports fra nuværende ti til at dække hele landet.
AUTOVÆRKSTEDER Autogrossisten AD Danmark lancerede først CarSpot kædekonceptet i oktober 2017, men siden er der sket flere ændringer hos AD Danmark under den nye chef, Michael Ullerup, som tiltrådte den 1. januar i år.

Nu relanceres CarSpot som "autobranchens svar på lavpris-flyselskaber".

- CarSpot konceptet er for de værksteder, der kan og ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.173