23948sdkhjf

René Tønder om Interdans opkøb

Loyaliteten blandt bilkøberne og kunderne på mærkeværkstederne er faldende, så bilimportører og -producenter må finde et andet setup med nye brands, vurderer analytiker René Tønder.
OPKØB Måske er Interdans køb af Quickpot led i en europæisk strategi i naturlig forlængelse af andre opkøb såsom PSA’s køb af danske Autobutler.

Bilimportører og -producenter må udvide ved at få fat dybere i værdikæden og træde ind i det frie eftermarked. Importdelen har kun mulighed for vækst geografisk i Skandinavien eller Nordeuropa eller via v...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156