23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kalendere i en #metoo-tid

Flere firmaer er hoppet med på bølgen med tækkelige kalendere - bl.a. danske Bell Add, der har lavet en værkstedskalender under temaet “Pas på din bil mens du kan" og “Pas på dine kunder mens du kan".

BLIKFANG I takt med at flere og flere værksteder ikke længere ønsker kalendere med afklædte piger, er behovet for andre kalendere naturligt åbnet op. Bell Add har lavet en kalender, der taget fat i firmaets DNA: Bevarelsen af bilen og motoren.

- I den svenske flække Töcksfors på grænsen til Norge, langt ude i skoven står 600-700 biler der ikke er blevet rørt de sidste 30-40 år. Naturen er trængt ind og det ser fantastisk ud. Disse biler har ingen passet på og den kontrast passede særdeles godt sammen med både Bell Add og de danske værksteder. Kalenderen er nu trykt i 2. oplag, da efterspørgslen har været større end forventet. Hvordan næste års kalender bliver er ikke afgjort endnu, men målet er helt klart at der skal endnu en hyldest til fortiden og nutiden.

Det fortæller Jesper Holme Jensen fra reklamebureauet undfreunde, der har stået for det kreative og grafiske arbejde med kalenderen.

Få kalenderen tilsendt
- Arbejdet med kalenderen har også givet mulighed for at beskrive produkterne på en anderledes måde i forbindelse med billederne, humor og poesi er kommet med ind, ikke begreber der ellers er i højsædet når produkterne normalt beskrives på værkstedet, siger Jesper Holme Jensen.

Han oplyser, at Motor-magasinet læsere naturligvis også kan få de seværdige kalendere op at hænge på værkstederne. Blot send en mail med kontaktoplysninger til: heb@belladd.dk, så sørger Bell Add for, at der kommer en med posten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web02