23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

App skal lokke bilforhandlere til at vaske løs

Firmaet Washtec har bygget en ny platform, der på forhånd kan vise kø, give adgang til abonnementer og mobilt salg.

MOBILVASK Grundlæggende set har en bilvask og hele processen før og efter stort set været uændret i årtier. Man har måske et vaskekort gennem en brændstofudbyder, man holder i kø, og det er på mange måder meget svært at gøre en bilvask rigtig effektiv. Det har man dog tænkt sig at lave om på hos producenten Washtec, der i år afslutter to års udvikling af den nye app kaldet EasyCarWash. I sin enkelthed skal den give ejeren af vaskeanlæg en helt ny og digital platform at holde kontakten med kunder på.

Mere kontakt
I app’en, der også tilbyder et stort backend-system, som ejeren af vaskeanlægget bruger, kan man nemlig tilbyde forskellige abonnementsløsninger, enkeltvaske og tilbud. Man kan også fortælle kunderne direkte i app’en, om der er kø foran det lokale anlæg eller ej. I Danmark tages systemet i brug inden for fem uger, og her har en særlig kundegruppe budt sig til, fortæller Peter Ahlmann, der arbejder med salg- og marketing hos Washtec.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094