23948sdkhjf

Derfor skal elbiler indgå i din strategi

Igennem de seneste måneder har nogle personlige erfaringer med el-biler, fået mine øjne op for innovativ branchetænkning, og det har fået mig til at tænke over, om andre burde tænke i samme retning. I tide.
STRATEGI Det er svært at bevæge sig i bilbranchen, uden at blive mindet om behovet for digitalisering. Dem som ikke har styr på det, bliver spået en ganske forfærdelig fremtid. Det er åbenbart Vind eller Forsvind. Og den "digitale kunderejse" er helt sikkert også en maga-trend man bare har at forholde sig til, og det gør I. Og hvis ikke, så bliver ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141