UGENS TAL Omtale er en god måde at sprede et budskab på. Voxmeters nyeste tal viser aldersgrupper, der snakker mest om henholdsvis reklamer og værkstedet.
De unge bilister i dagens Danmark ser ud til at fokusere på reklamer, de har set samt bilmærke, hvis de taler om deres bilmærke. Hver fjerde 18-29-årige, har bragt et af disse emner op med deres venner og bekendte. For de 65-99-årige er det kun 14,1 %, der fokuserer på netop reklamer og medieomtale i deres samtaler.
De ældre koncentrerer sig om værkstedet. Med hele 35,2 % af de 65-99-årige, der nævner værkstedet som et af de samtaleemner, de snakker med deres venner og bekendte om.
I den modsatte ende ser vi de 18-29-årige. Her er det kun 21,4 %, og dermed den laveste andel, der snakker om værkstedet.
Snakker kunder om værksteder eller bilannoncer?
De ældre snakker om værksteder, de yngre om bilreklamer, viser ugens analyse fra Voxmeter.