23948sdkhjf

Københavnere og unge mest utilfredse

Voxmeter har undersøgt, Hvem der angiver at have haft negative oplevelser hos enten værksted eller forhandler.

UGENS TAL I løbet af det seneste halve års tid er næsten hver tiende kunde hos en bilforhandler eller et værksted blevet udsat for en dårlig oplevelse. Voxmeters seneste tal afslører, hvem der i højere grad har denne type oplevelser, og hvor i landet de forekommer.

Blandt de unge bilister, i aldrene 18-29 år, ses den største andel af rapporteringer om dårlige oplevelser. Med 11,5 procent i denne aldersgruppe, der har oplevet noget negativt som kunde i løbet af det sidste halve år, er det næsten en dobbelt så stor andel som 6,7 procent blandt de 65-99 årige.

Nordjyder mest tilfredse
Kigger man på regionerne, kan man se, hvordan den største andel af negative oplevelser forekommer i Region Hovedstaden. Her er det 10,3 procent af de adspurgte, der kan fortælle om en negativ oplevelse på værksted eller hos en forhandler, mens der i Region Nordjylland bliver rapporteret markant færre, med 7,3 procent. bauer

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.317