23948sdkhjf

Hvem overholder serviceeftersynene?

Der er sammenhæng mellem, hvilken bil, kunderne har, og om de overholder fristerne for serviceeftersyn.

UGENS TAL For at sikre at ens bil vedligeholdes optimalt, er det nødvendigt at overholde bilfabrikantens forskrifter og anbefalinger angående frister for serviceeftersyn. Voxmeters seneste tal viser, hvilke bilejere der ikke overholder disse anbefalinger.

Her erFiat-ejere de mest "glemsomme," eftersom 12,2 procent af ejerne af det italienske mærke viser sig ikke at overholde anbefalingerne fra bilfabrikanten. Dette er en markant højere andel end både Opel- og Ford-ejerne, der har en andel på hhv. 8,8 procent og 6,1 procent, der ser mere eller mindre sort på forskrifterne.

Derimod har ejere af et andet italiensk mærke, Alfa Romeo, helt styr på retningslinjerne fra fabrikanten. Kun 1,7 procent af de adspurgte Alfa-ejere følger ikke forskrifterne og anbefalingerne. Ligeledes er både Seat og BMW i samme ende, hvor henholdsvis 1,9 procent og 2,2 procent har svaret at de ikke følger anbefalingerne. bauer

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141