23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Høje forventninger til værkstedet

Fire ud af fem danskere mener, at et ordentlig udført arbejde er at forvente fra deres bilmekaniker.

UGENS TAL Serviceeftersyn, skadesreparationer og udskiftninger af dele, danskerne har mange grunde til at tage bilen på værkstedet. Voxmeters nyeste tal viser hvilke forventninger danskerne har til bilværkstedet.

Danskernes hyppigste forventning til deres værksted, er en høj kvalitet i det udførte arbejde.

Fire ud af fem danskere mener, at et ordentlig udført arbejde er at forvente fra deres bilmekaniker.

Modsat kan man se, at kun 1,5 procent af de adspurgte forventer en god online service fra værkstedet.

Herfra kan de danske bilværksteder altså se hvilke områder, der kan være fordelagtige at sikre sig lever op til et bestemt niveau, for at leve op til kundernes forventninger.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|instance-web04