23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ekspedienten og chefen kører i en Volkswagen

VW er populær både i chef-segmentet og for personer ansat med kundeservice.

UGENS TAL. Voxmeter har i denne uge kigge på, hvilke bilmærker forskellige erhvervsgrupper kører i. Tallene viser at Volkswagen er det hyppigst benyttede mærke blandt danskere, der arbejder med ledelse/management, med 12,0 procent. På anden og tredjepladsen finder vi Citroën og Ford, med henholdsvis 9,1 procent og 9,0 procent.

Blandt de, der arbejder med uddannelse er førerfeltet mere ligeligt fordelt Her er Peugeot og Toyota med den samme andel af brugere. Begge med 9,7 procent af de adspurgte. Ford kommer lige efter med en andel på 9,5 procent

Når det gælder ansatte inden for kundeservice er det igen Volkswagen, der har den største andel af brugere, med 11,6 procent. Ford er det næstmest benyttede bilmærke, med 9,3 procent og Peugeot på en tredjeplads, med 8,1 procent.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.187