Ugens tal Har en bilejer en BMW stående i carporten, er det langt fra sandsynligt, at vedkommende vil vælge samme mærke igen. Voxmeter har i denne uge kigget på kundeloyalitet og giver svar på, hvilke ejere, der vil genkøbe samme bilmærke, næste gang de køber ny bil. Og her er især ejere af Mitsubishi og Fiat ganske lunkne ved at skulle købe samme mærke næste gang. Således har kun 47,8 procent af Mitsubishi-ejerne tilkendegivet, at deres næste bil er af samme mærke, mens det er lige godt halvdelen af Fiat-ejerne, der også ved næste bilkøb vil foretrække det italienske mærke. Derimod er Toyota-ejere meget mærke-loyale. 83,1 procent af de nuværende Toyota-ejere påtænker, at de vil købe en Toyota som deres næste bil. Blandt VW- og BMW-ejere ses den samme tendens, med henholdsvis 81,9 og 81,7 procent.
Mitsubishi-ejere er de mest troløse
Hvilke bilmærker ønsker ejere at købe igen? Voxmeter har kigget på kundeloyalitet.