23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mitsubishi-ejere er de mest troløse

Hvilke bilmærker ønsker ejere at købe igen? Voxmeter har kigget på kundeloyalitet.

Ugens tal Har en bilejer en BMW stående i carporten, er det langt fra sandsynligt, at vedkommende vil vælge samme mærke igen. Voxmeter har i denne uge kigget på kundeloyalitet og giver svar på, hvilke ejere, der vil genkøbe samme bilmærke, næste gang de køber ny bil. Og her er især ejere af Mitsubishi og Fiat ganske lunkne ved at skulle købe samme mærke næste gang. Således har kun 47,8 procent af Mitsubishi-ejerne tilkendegivet, at deres næste bil er af samme mærke, mens det er lige godt halvdelen af Fiat-ejerne, der også ved næste bilkøb vil foretrække det italienske mærke. Derimod er Toyota-ejere meget mærke-loyale. 83,1 procent af de nuværende Toyota-ejere påtænker, at de vil købe en Toyota som deres næste bil. Blandt VW- og BMW-ejere ses den samme tendens, med henholdsvis 81,9 og 81,7 procent.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|