23948sdkhjf

Derfor henter Christonik salgschef fra FTZ

Virksomheden, som har specialiseret sig A/C-udstyr, vil gerne adskille sig på vidensniveauet.
KØLEJOB Hvis man vil overleve som leverandør af aircondition-udstyr, så skal man hele tiden understøtte og udbygge sin specialviden. Det er også afgørende i forhold til at kunne distancere sig fra eksempelvis autogrossister og konkurrenter.

Ifølge Christonik, som netop har sat sig tungt på viden og salg af A/C-udstyr, er det en af grundene til, ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093