23948sdkhjf

"Hvad hader kunderne mest ved min forretning?"

Drop de positive omtaler fra kunderne. Det er de ting, kunderne hader, som skal frem i lyset, når fremtidens bilhuse og værksteder skal udvikles.
ADFÆRD - Kerneforretningen består i at sælge eller reparere biler. Det har det været i årevis, og behøver man egentlig overhovedet lave om på så meget, hvis kerneproduktet er på plads? Ja, i virkeligheden bør man spørge sig selv som bilforhandler: "Hvad hader kunderne mest ved min forretning".

Mogens Bjerre, der er associate professor ved CBS, s...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.203