23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Meget Nissens-nyt

Ingen direkte revolutioner fra Nissens, men firmaet har alligevel mange nyheder på programmet i forbindelse med au2messen i Fredericia.
EFTERMARKED

Nissens har alene i løbet af det sidste års tid lanceret mere end 600 nye varenumre, og dermed dækker Nissens helt op til 97 procent af det danske eftermarked. Med så mange nye varenumre er det naturligvis kun en vis del af dette righoldige program Nissens præsenterer til au2messen i Fredericia.

En vigtig del af messen kommer til at handle om Nissens’ koncepter så som Nissens First Fit, hvor man bestræber sig på at mange af kølermodellerne passer til flere forskellige bilmærker. First to Market er om at være først med eftermarkedsprodukterne og endelig er der Nissens Training Concept, hvor det blandt andet handler om undervisning og træning i de moderne A/C systemer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.082|