23948sdkhjf

V8-brøl og design skaber stadig legender

Den her bil er alt det, moderne branding både fornægter og elsker, og det kan både være skønt og decideret farligt.
FØLELSER Taktikken er smart. Markedsføringsafdelingen er glad. Det giver god mening, men alligevel er det dødssygt. Jeg taler om design på moderne biler, hvor især Mercedes-Benz i mine øjne er gået for langt i forhold til at få nærmest samtlige biler i modelrækken til at ligne hinanden. Jeg havde oplevelsen forleden, da jeg testede den nye E-klasse...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234