V8-brøl og design skaber stadig legender
Den her bil er alt det, moderne branding både fornægter og elsker, og det kan både være skønt og decideret farligt.
3
Billeder
Kig godt på fronten af de biler, der ruller ind på værkstedet eller står parkeret på parkeringspladserne rundt om i landet. De er temmelig ens – men ikke den her. Ford Mustang er et forsøg på at bryde med det mainstream-look, som især Mercedes-Benz og flere andre mærker elsker for tiden. (Foto: Henrik Nordstrøm Mortensen)
FØLELSER Taktikken er smart. Markedsføringsafdelingen er glad. Det giver god mening, men alligevel er det dødssygt. Jeg taler om design på moderne biler, hvor især Mercedes-Benz i mine øjne er gået for langt i forhold til at få nærmest samtlige biler i modelrækken til at ligne hinanden. Jeg havde oplevelsen forleden, da jeg testede den nye E-klasse...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer