23948sdkhjf

Synk den lige en ekstra gang

Ford har en klar strategi med sine infotaintment-systemer, som kaldes Sync. Og fremtidsplanerne er spændende.
SKÆRM Det er velkendt, at Apple og Google har åbnet en ny slagmark, når det gælder om få deres respektive teknologier inden i bilerne.

På den anden side kæmper bilproducenterne indædt for at beholde kontrollen med de data, som nu – og i fremtiden – er guld værd. Det er data, som fortæller om bilens gøren og laden. Data, der kan få stor indvirkning...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126