23948sdkhjf

Kia vil mase sig ind på erhvervsmarkedet

Den koreanske producent satser på med ny Optima og Sportage at få del i det attraktive leasingmarked for erhvervskunder.
FIRMABIL Kia vil andet end at sælge prisbillige biler i familieklassen. Med nye udgaver af C-bilen Optima og SUV’en Sportage vil den koreanske producent også være med, når erhvervskunder skal vælge deres næste firmabil.

- Vi sælger i omegnen af 11.000 biler i Danmark. En stor del er naturligvis d mindre Picanto og Rio, men med nye, stærke modell...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125