FIRMABIL Kia vil andet end at sælge prisbillige biler i familieklassen. Med nye udgaver af C-bilen Optima og SUV’en Sportage vil den koreanske producent også være med, når erhvervskunder skal vælge deres næste firmabil.
- Vi sælger i omegnen af 11.000 biler i Danmark. En stor del er naturligvis d mindre Picanto og Rio, men med nye, stærke modell...
Kia vil mase sig ind på erhvervsmarkedet
Den koreanske producent satser på med ny Optima og Sportage at få del i det attraktive leasingmarked for erhvervskunder.
Mogens Lyngsø, adm. direktør hos Kia Danmark ved siden af den nye Sportage, som skal forsøge at æde sig ind på, det voksende marked for C-SUV’er.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer