23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kia vil mase sig ind på erhvervsmarkedet

Den koreanske producent satser på med ny Optima og Sportage at få del i det attraktive leasingmarked for erhvervskunder.
FIRMABIL

Kia vil andet end at sælge prisbillige biler i familieklassen. Med nye udgaver af C-bilen Optima og SUV’en Sportage vil den koreanske producent også være med, når erhvervskunder skal vælge deres næste firmabil.

- Vi sælger i omegnen af 11.000 biler i Danmark. En stor del er naturligvis d mindre Picanto og Rio, men med nye, stærke modeller i C-segmentet har vi ambitioner om at gøre os til i erhvervssegmentet, siger Mogens Lyngsø, adm. direktør hos Kia Danmark.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|