23948sdkhjf

Større salgsbiler haler ind på de mindre

De seneste års bilsalg viser en udvikling mod, at de større segmenter tager markedsandele fra de mindre segmenter.
STATISTIK Fordelingen i bilsalget mellem de mindre bilers segmenter (Mikro og Lille) og de større (Mellem, Stor, Premium, Luksus, SUV, Sport og Øvrige) er der de seneste tre år sket en udvikling mod, at de mindre segmenter fylder mindre og mindre. Fra at udgøre tæt på to tredjedele i årets første tre måneder i 2013 udgør de mindre segmenter i samme...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266