23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilværksteder digitaliserer kundekontakten

Værkstedskæden CarPeople lancerer automatiske påmindelser om udskiftning af nedslidte dele samt webshop med reparation og service.
E-HANDEL

Kampen om kunderne i autobranchen er hård, og værksteder skal skille sig ud for at opretholde konkurrenceevnen. Værkstedskæden CarPeople har på et år samlet 25 værksteder under samme navn med det helt klare mål at blive Danmarks digitale værkstedskæde. Det skal blandt andet ske via en webshop, hvor kunderne kan klikke sig frem til reparation eller service efter behov og derefter modtage en fast pris. Samtidig vil værkstederne bruge kundernes stamdata til at minde om relevante servicetjek, udskiftning af sliddele og aktuelle kampagnetilbud, der henvender sig specifikt til den enkelte bil.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web02