23948sdkhjf

Volvo satser på køre-stærkt-udstyr

Svenskerne lancerer udstyrs-konceptet Polestar for at hente indtjening, der ellers vil gå til ”fremmede” udstyrsfirmaer – især fælge.
FABRIKSTUNING ”Personalisering” ser ud til at være et buzzword på vej. For eksempel Peugeot med 108 og Toyota med den seneste Aygo har allerede vist det. Og det er jo derfor, den faceliftede VW Up kan fås med både røde og sølvfarvede fælge.

Samme trend kører fortsat stærkere og stærkere også blandt dyrere biler. En Mercedes kan fås med AMG-udsty...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.235