23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Shampoo-mærke i bilsamarbejde

Det hudvenlige shampoo-mærke Neutral har indgået et samarbejde med Renault om miljøprodukter.
SKÅNEVASK

Tiden, hvor miljøvenlige produkter var forbeholdt de få frelste, er for længst forbi.

Over halvdelen af danskerne går efter miljømærker, når de køber ind, og det har fået Neutral og Renault til at indgå et utraditionelt samarbejde for at sætte miljøet på dagsordenen.

Flere svanemærker

’Miljøvenlig’. Den blåstempling vil halvdelen af danskerne gerne se på deres nye investering, hvad end det er biler, fødevarer eller vaskemiddel. Nye tal viser desuden, at 65 procent af forbrugerne i Danmark gerne vil have flere svanemærkede produkter, og virksomheder anno 2016 tager således bæredygtighed alvorligt for at gøre sig gældende på fremtidens marked.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04