Autobranchens logiske logoer
Selv om autobranchen har velkendte logoer, så er der over årene opstået misforståelser om deres betydning.
6
Billeder
BMW-myten om propellen og luften stammer fra dette magasin fra 1929, og siden har mange troet, at den blå og hvide farve i BMW-logoet stammer herfra. Det er dog farverne fra det bayerske nationalflag. (Foto: BMW)
SYMBOL Lige for tiden bliver de større og større, men de er milliarder værd, og de har i de fleste tilfælde rigtig mange år på bagen. Logoer er af afgørende betydning for bilproducenter og andre aktører inden for autobranchen, men nogle gange kan det være svært at tyde, præcis hvad de betyder. Mange har nok hørt, at BMW-logoet vidner om, at firmaet...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer