23948sdkhjf

Kunde nægter at have lånt lånebil

Hvad stiller en forhandler op, hvis en kunde nægter at have lånt en lånebil?
DEBAT I bliver tudet ørene fulde fra alle sider omkring nødvendigheden af at indgå skriftlige aftaler med kunder og forretningsforbindelser. Og ingen tvivl om, at skriftlige aftaler er ”det rigtige” , men når vi ser på praktikken på et værksted, så er skriftlighed også ofte en unødvendig administrativ byrde.

Et rigtig godt eksempel: Skal kunden,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11