23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Subaru holder værdien

Tre udmærkelser hos ALG.
Da ALG (Automotive Lease Guide) sammenlignede og vurderede data for nye bilers gensalgsværdi, stod tre Subaru-modeller som sejrherrer i deres respektive klasser. Outback vandt "Midsize Utility", WRX tog sig af sportsvognsklassen, og Legacy har den højeste gensalgsværdi i klassen "Midsize".

Subaru har i forvejen ni udmærkelser fra ALG, så med de tre nye er "dusinet fuldt". Subaru er desuden kåret som bedste varemærke i tre år i træk (2010, 2011 og 2012), oplyser salgsdirektør Niels Thaning, Subaru i Danmark.

ALG er den analytiske afdeling i TrueCar. ALG har i 15 år indsamlet og sammenlignet data for samtlige bimodeller på markedet og nominerer de 26 biler, som vurderes til at have det laveste værditab i deres respektive klasser.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.126