23948sdkhjf

Garmin er stadig et godt salgsemne

Der er god grund til fortsat at interessere sig for mobile navigationsenheder til mersalg hos landets bilforhandlere.
Markedet for mobil navigation – solgt fra værksteder og bilforhandlere – er langt fra mættet, og salget af Garmin går fint, melder distributøren Lindgaard Pedersen A/S. Michael Sneftrup, account manager, fortalte på den nyligt afholdte FTZ messe i Odense, at den nye serie, med livstidsopdatering af kort og ekstra følsomme glas-touchskærme til cirka 1000 kroner, er gode til at lukke bilhandler med. Og så kan de mobile navigatorer give lidt værkstedsarbejde til installation af skjult strømledning i mærketilpassede holdere – det kan hverken Bilka eller Elgiganten tilbyde ved salg af de samme produkter.

Den store konkurrent, TomTom, som efterhånden deler markedet med Garmin efter opkøb af Navigon og andre aktører, er ikke repræsenteret hos autobranchen.

- Vi er glade for at få en direkte dialog med mekanikerne, også om vores support, her på messen. Værksteder kan hurtigt yde deres kunder god service ved at logge på Garmin Express fra en pc’er og spotte eventuelle fejl i produktet. Og der er carte blanche fra Garmin til at bytte enheden straks på værkstedet eller hos bilforhandleren, for enhederne repareres ikke, sagde Michael Sneftrup. Den nye serie i 5-7 tommer angives ved "9"-tallet i slutningen af det firecifrede produktnavn. Tal nummer to angiver skærmstørrelsen og tal tre er antallet af features i enheden.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062