23948sdkhjf

Barylere i markedet snyder værksteder

Seek4cars advarer værkstedsindehavere mod it-firmaer, der forsøger at lave flerårige hjemmeside- og internet-aftaler til ågerpriser.
Scott Harboe hos Seek4Cars kunne overfor Motor-magasiet på den nylige FTZ messe fremvise en flerårig kontrakt, indgået af en meget fortørnet værkstedsindehaver – ved en fejl efter besøg af veltalende "annoncehajer" fra et københavnsk it-firma: 62.000 kroner for en hjemmeside med mobiltjeneste og Facebook-præsentation, årlig vedligeholdelse 7000 kroner.

- Det er ren og skært optrækkeri, som vi kan gøre for en femtedel af prisen. Vores opgave, som brancheejet it-selskab, er at spotte barylere i markedet og gøre opmærksom på, hvad it-hjælp reelt bør koste, sagde Scott Harboe.

Et andet råd fra Seek4cars er aldrig at droppe et ældre firmanavn til fordel for et nyt med eventuelt kædenavn i, for Google elsker at rate navne efter anciennitet. Derfor vil et ældre firmanavn altid poppe op øverst før et nyvalgt firmanavn.

Netop nu er søgemaskine-optimering, mobile løsninger og Facebook-præsentation af salgsbiler og værksted hot i samarbejdet mellem Seek4cars og værkstederne, melder it-firmaet.

Seek4Cars, der er delvist aktieejet af autobranchens aktører, laver it-løsninger for især den frie del af autorbanchen og var med på FTZ-messen, idet Seek4cars blandt andet hjælper de fire kæder automester, Mesterbiler, Hella Servicepartner og Din Bilpartner med hjemmesider og it-løsninger.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.071