23948sdkhjf

Autobranchen elsker motorsport

Med den trykte udgave af Motor-magasinet kommer i dag et 40 siders tillæg om 24 timers-løbet Le Mans. Læs hvorfor motorsport er så vigtigt for den danske autobranche,
DET PIBLER UD AF alle afkroge, som olie der vil ud: Motorsporten er en ultrastor del af den danske autobranche. Mange bilforhandlere kører motorløb, mekanikere drømmer om store pokaler, leverandører sender vigtige dele frem til teams, og der bliver skruet efter alle kunstens regler. Med andre ord – vi elsker motorsport. Som en integreret del af autobranchen.

DERFOR ER DET også naturligt, at autobranchens førende fagblad, Motor-magainet, på 45. år har fulgt og beskrevet motorsporten i bladet. Dog i kort form, da entusiaster jo kan tale og læse i timevis ad andre kanaler om alle de mange begivenheder, der foregår i motorsporten og den samhørige autobranche.

DENNE UGE KAN VI stolt præsentere vores tillæg, hvor vi i længere artikler skriver om det ultimative motorløb, Le Mans, set gennem autobranchens svejsebriller. 40 sider har vi fyldt med historier om den danske racerproducent Aquila, kulfiber-producenten ved Kolding House og Composits, den unge ingeniørstuderende mekaniker, der har skruet på Le Mans racere og meget, meget mere.

DENNE MOTORSPORTS-SÆSON er ved at varme op herhjemme. Og rigtig mange danskere er klar til at tage til motorløb, bag rattet eller som tilskuere. Le Mans kalder især. Så læs tillægget og gør klar til de ternede flag – god fornøjelse.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078