Vil gøre motorsporten lækker overfor erhvervslivet
- Håndbold og fodbold har det noget lettere end motorsport, når snakken falder på at finde virksomheder med interesse for at støtte sporten. Det håber jeg at vi kan lave om på ved at vise hvor meget, motorsport rent faktisk kan bruges til i forbindelse med kundepleje, medarbejderoplevelser og teambuilding, siger Ole Skov.
I år eksisterer der to netværksgrupper, som fire gange i løbet af året samles for at bruge en aften på gokart, spændende oplæg og effektive netværksaktiviteter i Racehall og The Diner.
- Mit langsigtede mål er at åbne virksomhedernes øjne for, at motorsport er en helt enestående markedsføringsplatform. Tiden er løbet fra klistermærket på siden af racerbilen, og der skal tænkes i andre baner for at få de attraktive sponsorater - den del har vi styr på, og jeg kan se, at det har effekt. Både for virksomhederne og for de kørere, der tilbyder noget ekstra og anderledes, siger Ole Skov.