23948sdkhjf

Inspiration til online-strategi

Biltorvets Årsdag i Odense den 21. maj med blandt andet Google.
Biltorvet afholder den 21. maj et seminar om online-strategi for bilforhandlere. Seminaret, der finder sted i Odense, kaster lys over nogle af de muligheder og faldgruber, som internettet rummer for en moderne bilforretning. Seminaret er gratis for bilforhandlere, men tilmelding er obligatorisk, og der er et begrænset antal pladser.

- Vi har indbudt en række kompetente personer til på hvert sit felt at inspirere til handling. Seminaret skal på få timer give inspiration og konkrete råd og redskaber til at håndtere den digitale virkelighed, forhandlerne skal forholde sig til hver eneste dag i bilforretningerne, forklarer direktør Claus Nyboe, Biltorvet A/S, og peger på nogle af udfordringerne:

Bilkøberne bruger mere tid på nettet og mindre tid ude i butikkerne. Det er en udvikling, man i sin bilforretning skal tage alvorligt og indrette sig efter. Bilforhandlerens hjemmeside er det udvidede salgslokale, og her skal kunder tiltrækkes og fastholdes med samme iver og dygtighed som i resten af forretningen. Flere kunder vælger at kontakte os online. Man skal være klar til at ekspedere dem ligeså kvalificeret, som forhandlerne gør med kunder, der møder op i butikken.

- Hvis man er klar til at arbejde med sin forretningsprofil på internettet og få mere ud af investeringerne i hjemmeside og markedsføring, så er her en oplagt mulighed for at blive klogere, mener Claus Nyboe.

Programmet

Der er generalforsamling i Biltorvet A/S kl. 10-11, og kl. 11 begynder Biltorvets Årsdag og seminar ved René Tønder Nielsen, Udvikling A/S, som frem til kl. 12 taler om digitalisering i bilbranchen.

Kl. 12 er der frokost, og kl. 12.50 fortsætter Kristian Djurhuus, industrichef hos Google Denmark ApS, om brugernes adfærd på nettet. kl. 13.40 taler Tobias Tofting, digital strategist ved Keybroker København om, hvordan man arbejder struktureret med at tiltrække kundeemner online, mens Henrik Busch, partner hos Blackwood·Seven, fra kl. 14.45 vil tale om kundeoplevelsen, fra lead til levering.

Programmet fortsætter 15.40-16.10: Sådan kommer du videre, og kl. 16.10-16.15 er der afrunding.

Arrangementet finder sted onsdag den 21. maj på Hotel Scandic Odense, Hvidkærvej 25 i Odense.

Tilmelding er obligatorisk senest 14. maj via info@biltorvet.dk
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094