23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Brand i værksted slukket: Folk kan igen færdes frit

Ild i et autoværksted på Nordfyn udviklede sundhedsskadelig røg, og politiet advarede mod at gå ud.
Annonce

En brand i et autoværksted på det nordlige Fyn fik tidligt onsdag morgen politiet til at opfordre beboere i området til at holde sig indenfor og lukke døre og vinduer.

En time efter advarslen er branden dog blevet slukket, og folk kan igen bevæge sig udenfor, oplyser Fyns Politi på Twitter.

Annonce

Flammerne havde fat i et autoværksted på Maltgørevej i Søndersø.

- Der er ild i autoværkstedet af en endnu ukendt grund. Der kommer selvfølgelig en del farlig røg ud derfra, og derfor har vi udsendt en beredskabsmeddelelse om, at folk skal holde døre og vinduer lukket.

Annonce

- Røgen driver i sydlig og sydøstlig retning, fortalte vagtchef Hans Frederiksen fra Fyns Politi, inden branden blev slukket.

Annonce

Allerede ved 5.30-tiden var der ifølge vagtchefen ved at være styr på branden, som dog udviklede en del røg på det tidspunkt.

Annonce

/ritzau/

Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01