23948sdkhjf

AutoButler øger presset på sine værksteder

Den nye landechef for AutoButler, Mark Trans, skærer i antallet af værksteder og vil opdrage på kunderne.
AutoButlers nye landechef Mark Trans vil med en række tiltage øge værdien for det enkelte tilmeldte værksted på autobutler.dk.

- Vi har ophørt samarbejdet med et par værksteder, som ikke levede op til vores krav og som måske konkurrerer alene på prisen og på ulige vilkår i forhold til alle de kvalitetsbevidste værksteder på autobutler.dk, siger landechef Mark Trans, der i maj satte sig i chefstolen.

- Desuden har vi skærpet kommunikationen til bilejerne i forhold til at forklare dem, at værkstederne altså bruger ressourcer på at byde manuelt på opgaverne, samt at useriøse bilejere frem over bliver blokeret fra vores system. Det vil betyde, at endnu flere af opgaverne, som værkstederne bruger tid på at byde på, bliver accepteret og udført. Desuden er vi i gang med at forbedre den del af systemet, hvor bilejerne opretter en opgave, så disse bliver bedre beskrevet over for værkstederne, som til gengæld vil få nemmere ved at afgive bud, siger Mark Trans.

Han understreger, at tiltagene går godt i spænd med den e-handelspris, AutoButler vandt sidste måned i B2B-kategorien – blandt andet med begrundelse i den værdi selskabet skaber for værkstederne.

Mark Trans vil satse på, at Autobutler skal blive endnu mere brugervenligt for værkstederne, og være et uundværligt værktøj for dem i deres dagligdag

Vil "opdrage" bilejerne

Med to målgrupper i form af autoværksteder på den ene hånd og bilejere på den anden, kommer Mark Trans med sit syn på, hvordan Autobutler skal vægte sit fokus:

"Vi har længe vægtet bilejeren højt, og nu gør vi det lidt anderledes: Vi stiller således flere krav til bilejerne. Man kan næsten sige, at vi "opdrager" lidt på dem. For eksempel ved at vi nu strækker os endnu længere for at få de, der har flere åbne opgaver til at acceptere et af værkstedernes tilbud, og alternativt lukker vi deres profil. Det er selvfølgelig ikke noget vi ønsker, men pointen er, at vi gør rigtig meget for at skabe endnu bedre vilkår for vores tilmeldte værksteder" siger Mark Trans og fortsætter:

- Et andet eksempel er, at vi bruger en masse ressourcer på at ringe rundt til værkstederne og hjælpe med eventuelle spørgsmål, og motivere dem til at være aktive, så de får mest muligt ud af samarbejdet med os. Og det kan vi virkelig se giver resultater i form af flere vundne opgaver, siger han.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094