23948sdkhjf

Hæder til vestjysk Toyota-forhandler

Toyota-forhandleren, STS Biler A/S, i Holstebro har for andet år i træk modtaget den fineste hæder fra Toyota i form af kåringen som årets Ichiban-forhandler.
Fire hvide limousiner, champagne i stride strømme og en flok ekstra glade og stolte medarbejdere indtog forleden centrum i Holstebro for at fejre, at Toyota-forhandleren STS Biler A/S i Holstebro for andet år i træk er kåret som den Toyota-forhandler i Danmark, der har ydet den bedste kundeservice.

Mere nøjagtigt har medarbejderne hos STS Biler A/S i Holstebro modtaget den fineste hæder i Toyotas europæiske Ichiban-konkurrence for høj kundetilfredshed. Ichiban-prisen anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden først, og uddeles til én forhandler i hvert land en gang om året.

Enestående kundeservice og høj kundetilfredsheder nemlig nogle af Toyotas vigtigste fokusområder, hvilket da også skinner igennem i FDM’s AutoIndex, hvor den japanske bilgiganti nu 12 år i træk har været det bilmærke i Danmark, der har de mest tilfredse kunder hos forhandleren og på værkstedet af alle bilmærker.

Bedst af alle

- STS Biler i Holstebro har gjort det ekstraordinært flot i nu to år i træk, og det er derfor fuldt fortjent, at de kan kalde sig de bedste af de bedste og smykke sig med titlen Toyota Ichiban forhandler 2014, siger Kristian Krapper, adm. direktør hos Toyota Danmark A/S.

- Vi er meget stolte og samtidig også ydmyge over for prisen. Det er en helt fantastisk og ekstraordinær præstation at få så fornem en hæder to år i træk. Derfor synes jeg også, at det skulle fejres ekstraordinært med bl.a. limousinekørsel, fortæller Eigild Christensen, der er direktør for STS Biler A/S.

Han glæder sig naturligvis over hæderen som årets Ichiban-forhandler og løfter samtidig lidt af sløret for hemmeligheden bag den flotte bedrift.

- Alle medarbejdere har været på kursus for at lære nøglen til det gode salg og ikke mindst nøglen til god kundeservice. Derudover er medarbejderne meget forskellige og supplerer derfor hinanden virkelig godt. Det er en klar styrke, og hædersprisen bekræfter mig da også i, at vores medarbejderstab aldrig har været bedre, siger Ejgild Christensen.

Han skal i juni til en officiel ceremoni i Cannes i Sydfrankrig, hvor han får overrakt selve Ichiban-prisen i form af et glastrofæ af den øverste chef for Toyota i Europa.

Ichiban er i øvrigt et japansk ord "lånt" fra "Okyakusama Ichiban" og betyder "kunderne først".
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078