23948sdkhjf

Lakkæde holder fast i god udvikling

Genvalg til bestyrelsesmedlemmer og god tro på fremtiden efter netop overstået generalforsamling og kædemøde hos LAKexperten.
Traditionen tro afholdt LAKexperten i slutningen af april generalforsamling efterfulgt af kædemøde.

På trods af travlhed hjemme på værkstederne var rigtigt mange mødt frem for at tage aktiv del i diskussioner om udvikling, strategi og deling af erfaringer fra hverdagen.

For enkelte aktionærer var generalforsamlingen samtidig første møde med de øvrige LAKexperten aktionærer. Som det første bød bestyrelsesformand Per Larsen velkommen til LAKexperten Frederikshavn og Hjørring ved Jesper Backhausen og LAKexperten Silkeborg repræsenteret ved Stig B. Sørensen, der ejer DS Autolak sammen med Thomas Gisselmann og Dennis Seindal.

- Jeg har indtil nu kun oplevet åbenhed og følt mig velkommen. Der er ingen tvivl om, at vores indtræden i LAKexperten har været det helt rigtigt. Vi glæder os meget til samarbejdet med de øvrige aktionærer og oplever allerede nu et godt og frugtbart udbytte, siger Jesper Backhausen ifølge en pressemeddelelse fra kæden.

2013 endnu et aktivt år

Trods hårde tider i branchen kunne formanden berette om vækst blandt kædens værksteder. De fremmødte aktionærer blev rost for en meget positiv udvikling på omsætning og nøgletal. Stor ros var der også for indsatsen i forbindelse med certificering. Således konstaterede en tilfreds formand, at 30 ud af branchens 40 KS2000/ISO9001 certificerede værksteder er en del af LAKexperten – og flere er på vej.

Genvalg til bestyrelsen

På valg til bestyrelsen var Morten F. Nielsen – LAKexperten Thisted, Frank Mosegaard – LAKexperten Bramming, Michael Elkjær – LAKexperten Lyngby og Per Larsen. Alle fire blev genvalgt uden modkandidater, og bestyrelsen forsætter derfor uændret. Foruden de fire består bestyrelsen også af: Bjørn Mikkelsen – LAKexperten Slagelse, Ib M. Pedersen – LAKexperten Brande og Ole Elkjær LAKexperten Ballerup.

Tilfredse kunder

LAKexperten arbejder med kundetilfredshed og gennemførte i første kvartal en kundetilfredshedsanalyse, og resultatet er meget positivt, oplyses det.

Faktorer som fleksibilitet, god kvalitet og tæt dialog er blandt de områder, der fremhæves i undersøgelsen. Derudover oplever kædens aktionærer også, at deres kunder har stor glæde af kædens eget online planlægningssystem, som faktisk konkret efterspørges hos flere og flere kunder.

- Det går godt for LAKexperten, men der er ikke tid til at hvile på laurbærerne, og der skal forsat arbejdes hårdt og fokuseret for at holde fast i den gode udvikling. Fremtiden ser lys ud for LAKexperten, fastslår Par Larsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094