23948sdkhjf

Ny net-alliance

Autobutler og BilZonen indgår tæt samarbejde.
Som led i målet om at blive Danmarks største aktører på bilområdet integreres Autobutlers service direkte på BilZonens partnersites som bilen.dk og bil-sitet.dk, der giver adgang til mere end 550.000 danske bilejere.

- Vi kan gensidigt øge trafikken hos hinanden. BilZonen får som anerkendt formidler af brugte biler en profilering over for bilejerne, samtidig med at autobutler.dk tilbyder bilejere at finde et godt værksted til bilen via BilZonens anerkendte partnersites som EkstraBladets bil-sitet.dk og Berlingske Tidendes bilen.dk, forklarer partner Peter Michael Oxholm Zigler fra autobutler.dk, der hver måned besøges af over 100.000 danskere.

- Jeg ser samarbejdet som en oplagt mulighed for at tilbyde vores brugere den bedste pris, når de skal gøre deres bil salgsklar, siger BilZonens adm. dir, Frank Espersen, ifølge en pressemeddelelse.

- Bilbranchen har flyttet sig fra fysiske butikker til internettet og det nye samarbejde er blot seneste eksempel på en branche i forandring. Muligheden for at brugeren kan søge biler hos flere forskellige forhandlere og samtidig i ro og mag bestille et værksted til at gøre deres egen bil salgsklar, er en favorabel løsning både for brugeren og de to samarbejdspartnere BilZonen og Autobutler. Beslutningen understøttes af brugerundersøgelser fra autobutler.dk, der viser, at bilejerne i høj grad er optaget af, at det skal være enkelt at finde et værksted til sin bil, og at man skal kunne stole på sit værksted. Det er især muligheden for at bedømme og læse andres brugeranmeldelser af værksteder, der trækker kunderne hjem bag computeren, mener Peter Michael Oxholm Zigler.

Autobutler er den største digitale værkstedsportal i Danmark, mens BilZonen, der blev etableret i 2006, er en internetportal for alle med interesse for biler. Portalen fungerer primært som onlinemarkedsplads for køb og salg af brugte biler. BilZonen rummer de seneste nyheder og guides fra bilverdenen samt test af nye biler. Bilzonen.dk har 20 partnere blandt nationale og regionale medier, heriblandt store danske mediekoncerner som Berlingske, JP/Politiken og TV2.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094