23948sdkhjf

Kvindetække og antirust-produkter

FUGTIGHEDSCREME OG ANTIRYNKE-PRODUKTER er normalt kvindernes domæne, ligesom rustbehandling typisk er en "mandeting". Men det er der vendt op og ned på, siden den folke- og kvindekære motorsportskører Jason Watt er begyndt at optræde som frontfigur hos Dinitrol. Det har rykket i kvinderne, der nu i stigende grad har erfaring med såvel antirynke- som antirust-produkter. Som vi kan fortælle i denne uges tema, har det givet bonus at tilknytte Watt professionelt som samarbejdspartner. Lignende tiltag er set før i autobranchen med andre kendisser, men næppe med samme gode resultat. I hvert fald er det et udslag af god markedsførings-strategi, når rustbeskyttelseskæden fik den dygtige motorsportsmand i sin pit.

GOD SPORTSÅND UDØVES også på landets værksteder, når det handler om at svejse eller ej på kundernes lydpotter. I denne uges svejsetema udtaler en stribe værksteder i Motor-magasinets rundspørge, at de sætter sig i kundernes sted og svejser dér, hvor det kan betale sig, eller skifter udstødningsdele, hvis det bliver for kostbart at rulle svejseapparatet frem. Heldigvis er de fleste værksteder klar over, at de kan holde på kunderne, hvis de ikke "over-reparerer", men i hvert eneste tilfælde forholder sig til, hvad der er bedst for kundens tegnebog – som var det ens egen. Denne fairness kan vi kun bifalde og opfordre branchen til at holde fast på. Kun derved kan værkstedernes image stige i grader. Og kun derved overlever de bedste værksteder på sigt. Uanset om man er frit eller autoriseret værksted, som den svenske Marknadsdomstol netop har defineret den tilladelige markedsføring på. Det har sikkert givet lidt behov for antirynke-creme til gutterne på den anden side af Øresund.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078