Kvindetække og antirust-produkter
GOD SPORTSÅND UDØVES også på landets værksteder, når det handler om at svejse eller ej på kundernes lydpotter. I denne uges svejsetema udtaler en stribe værksteder i Motor-magasinets rundspørge, at de sætter sig i kundernes sted og svejser dér, hvor det kan betale sig, eller skifter udstødningsdele, hvis det bliver for kostbart at rulle svejseapparatet frem. Heldigvis er de fleste værksteder klar over, at de kan holde på kunderne, hvis de ikke "over-reparerer", men i hvert eneste tilfælde forholder sig til, hvad der er bedst for kundens tegnebog som var det ens egen. Denne fairness kan vi kun bifalde og opfordre branchen til at holde fast på. Kun derved kan værkstedernes image stige i grader. Og kun derved overlever de bedste værksteder på sigt. Uanset om man er frit eller autoriseret værksted, som den svenske Marknadsdomstol netop har defineret den tilladelige markedsføring på. Det har sikkert givet lidt behov for antirynke-creme til gutterne på den anden side af Øresund.