23948sdkhjf

D.A.F. og FAI åbner nyt digitalt univers

I forbindelse med de to foreningers fusion lancerer den nye samlede organisation, AutoBranchen Danmark, en ny fælles online identitet.
I løbet af det sidste års tid har både FAI og D.A.F. oprustet på den digitale front – ikke mindst på de sociale medier. Oprustningen forstærkes yderligere med en samlet digital profil for AutoBranchen Danmark, som trinvis eksekveres i løbet af efteråret.

- Med en styrket digital profil får vi større politisk talerør og en stærkere kommunikativ platform, hvorfra vi kan nå ud til et bredere publikum. Det er vores ønske at kunne varetage branchens og medlemmernes interesser på tværs af alle kanaler, siger Jens Brendstrup, adm. direktør hos D.A.F.

Første skridt er allerede taget, idet AutoBranchen Danmark nu driver den i forvejen branchekendte gruppe ’Autobranchen’ på det professionelle netværk LinkedIn. I gruppen er det muligt at dele, læse og diskutere højaktuelle problemstillinger og branchenyt.

Drevet af eksperter

Det er organisationens ønske at føre en digital profil, som, med hjælp fra brancheeksperter og fagmænd, skal være branchens foretrukne nyheds- og fagkanal indenfor både politik samt salgs- og eftermarkedet.

- Vi har en organisation med enorm erfaring og et stort netværk, som vi kan trække på. Det er derfor oplagt, at vi øser ud af denne erfaring og videndeler med branchen, siger adm. direktør i FAI, Michael Nørregård.

På sigt vil AutoBranchen Danmark også udvide på Facebook og Twitter samt gøre yderligere brug af visuel identitet på Youtube og Instagram.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079