23948sdkhjf

Ajour med Danmarks autobranche

● Tryg Forsikring har på et møde 5. juli med D.A.F./FAI indvilget i at sende sit forhandlingsmateriale ud til værkstederne i bedre tid inden forhandlingsmødet, samt at udarbejde en mere gennemskuelig model for den vægtning, som Tryg foretager på forhandlernes rangering i forhold til pris og volumen.

● En storstilet efterårskampagne for Biltorvet.dk med et budget på flere millioner kroner tager sin begyndelse med TV-reklamer fra midten af august på TV2, Viasat og Discovery. Også konkurrenten Bilbasen kører høj markedsføring i medierne.

● AutoDesktop er nu også på vej ud til kæder af nybilforhandlerne, hvor der er lavet aftaler med flere bilmærker om mere eller mindre fælles opstart. De første Opel-forhandlere startet op med hele pakken bestående af både sælgerarbejdsplads og CRM-system med integration til nybilpriser, DMS (økonomisystemet) samt finansiering og forsikring. Systemet lever op til bilimportørernes krav til håndtering af leads og rapportering, melder AutoIT i sit nyhedsbrev.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064