23948sdkhjf

Garantisystem online

Suvo Antirust-kædens selvejede garantiforening, Suveræn Garantiforening, har taget et nyt og brugervenligt online registreringssystem i brug.

Systemet er udarbejdet således, at det enkelte Suvo- center nemt og hurtigt kan registrere de køretøjer, der indgår i kædens garantisystem.

- I mange år er registreringen sket efter "den gode gamle metode" med håndskrevne ganantibøger og så videre. En tidskrævende proces, udtaler Martin Mortensen, forretningsfører i Suveræn Garantiforening.

- Det er klart, at det har været et stort arbejde at få udviklet et topmoderne registreringssystem, og selv om der i vores garantiforening har været fuld opbakning til projektet, er det da altid spændende at se, om vi har ramt plet med design og brugerflade. På vores Suvo landsmøde i marts havde vi forpremiere på onlinesystemet, og der var stor begejstring, så vi kunne konstatere, at design og brugerflade var præcis, som de kommende brugere ønskede, tilføjer han.

Til garantisystemet er der også udviklet et plastik-kundekort, som forbrugeren/kunden får udleveret, når denne modtager køretøjet efter rustbeskyttelses-garantibehandlingen. Formålet med kortet er en modernisering af den tidligere medfølgende garantibog. På kortet er der oplysninger med kundenummer og kode således, at kunden kan gå online og se rent fysisk, at køretøjet er registreret i garantisystemet.

App

I denne tid hvor smartphones er hvermandseje, var det også naturligt at få udviklet en Suvo garanti App.

Den fungerer som en direkte adgang til Suvo garantisystemet.

På selve registreringssiden kan kunden se status på køretøjet, kommentarer fra det undervognscenter, hvor køretøjet er garantibehandlet og eventuelle fotos.

- Vi ved, at kunderne i dag forventer tryghed og garanti, og med dette nye online garantisystem tror vi på, at vi er godt forberedt til de kommende år, udtaler Martin Mortensen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094