23948sdkhjf

Hædret som årets bedste Pava Center

Rustbeskytter i Helsingør kåret som landets bedste Pava undervognsbehandler i 2012.
I forbindelse med det netop afholdte årsmøde i Pavas kæde af rustbeskyttere i Danmark har det altid været tradition at kåre det Pava Center, som i løbet af året har gjort en særlig indsats for såvel kvaliteten af undervognsbehandling som for kvalitetsstyring og implementering af nye tiltag i rustbeskyttelsesbranchen.

Hæderen som Årets Pava Center tilfaldt i år Helsingør Pava Center, som efter en ifølge Pava noget "tvivlsom og uvildig test og efterfølgende rundtur i mediemøllen" har rettet helt og fuldt op på de ting, der kunne stilles specifikke spørgsmål til.

Som det første Pava Center i Danmark har Helsingør Pava Center efterfølgende blandt andet indført fotodokumentation af deres udførte arbejde, ligesom de med stor entusiasme og hårdt arbejde har kæmpet sig vej tilbage som en troværdig og omhyggelig rustbeskytter i branchen, oplyser Pava i en pressemeddelelse.

- Samtidig med de øgede kontroller udfører vi nu noget af landets bedste rustbeskyttelse på både ældre og moderne biler. Vi har den filosofi hos os, at hver eneste bil betragtes som dagens vigtigste opgave, udtaler en glad og stolt Thomas Kramp, ejer i mere end ti år af Pava i Helsingør.

Kommende formand

Firmaets kvalitetsløft er blandt andet sket ved udskiftning i medarbejderstaben, interne kurser i moderne bilers opbygning samt fokusering på de svage områder, der både nu og fremover vil være ved biler, som kører i det hårde barske danske klima - med deraf mange rustskader til følge, såfremt bilerne ikke får supplerende undervognsbehandling på et af de mange rustbeskyttelses centre i Danmark.

Hos Helsingør Pava Center er det Thomas Kramp, som har forestået virksomhedens turnaround og kvalitetsløft.

- Og det mener vi er gjort til noget nær det perfekte, udtaler salgschef for Pava Danmark, Tom Nielsen.

I øvrigt er Thomas Kramp kandidat til posten som Pava Forhandlerforeningens næste bestyrelsesformand, så han her kan videreformidle de erfaringer til kæden, som han har fået gennem de seneste års hårde arbejde for både kvalitetsløftet samt procedureændringer.

- Vi kender Thomas Kramp i Pava regi som en hårdtarbejdende, omhyggelig og troværdig person og er helt tryg ved, at han skal stå ved roret for forhandlerforeningen i de kommende år, tilføjer Tom Nielsen.

Lys fremtid

Helsingør Pava Center har nu gang i undervognsbehandling hver dag hele året, blandt andet takket være de mange bilforhandlere som nu også anbefaler centrets arbejde - både til deres mange kunder, men også til egne ansatte. Centret får hele tiden nye bilforhandlere som kunder.

- Denne tillid, vores mange bilforhandlere og øvrige kunder hermed viser, er faktisk det bedste kvalitetsstempel, vi kan få, udtaler Thomas Kramp, som i øvrigt også er medejer af Hillerød Pava Center og Pavas Bilsyn i Humlebæk.

Han ser rigtigt lyst på fremtidens marked for undervognsbehandling, da det ikke ser ud til, at klimaet i Danmark bliver mindre vådt og hårdt for bilerne i de kommende år.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.25