23948sdkhjf

Autobutler integrerer Tolerance-system

Værkstedsportalen gør tilbudsgivning nemmere gennem Tolerance Workshop Manager og har flere andre nye integrationer på vej.
Det har indtil videre været muligt for eksisterende brugere af Tolerance Workshop Manager, via integrationen på værkstedsportalen autobutler.dk, at byde hurtigere og mere udspecificeret på opgaver gennem portalen. For langt de fleste med det resultat, at tiden, der bruges på at beregne tilbud, er halveret.

Med den nye funktionalitet på portalen kan værksteder, som i dag håndterer deres tilbudsgivning og kunder gennem Tolerance Workshop Manager, få en række nye fordele.

- Det er vores forventning, at adskillige værksteder vil gøre brug af muligheden, da netop tilgangen til nye kunder, kombineret med en reducering af tiden på tilbudsgivningen via de to systemer, vil gøre det attraktivt for mange. Derfor er vi både stolte af og respektfulde overfor den samarbejdsvillighed, vi har mødt hos Tolerance A/S, siger partner og adm. direktør hos autobutler.dk, Christian Legêne.

Fuld integration

Samarbejdet med Tolerance betyder, at flere af de funktioner, som i dag foretages i autobutler.dk-systemet, i stedet kan praktiseres i værkstedets kundestyringssystem. Således vil der være direkte adgang til alle autobutler.dk-opgaver fra værkstedets kundestyring, når dette aktiveres i kundestyringsmodulet, hvor de fleste også har adgang til reservedelskataloger, serviceskemaer med mere. Tilbudsgivningen vil derfor ske direkte herfra, ligesom vundne opgaver let kan føres til kundekartotek og planneren i forhold til aftalte tidspunkt for reparationen.

Også afslutningen af opgaver vil ske hurtigt og enkelt, hvor et enkelt klik afslutter opgaven med totalpris og en kopi af fakturaen, som gemmes på bilejerens profil på autobutler.dk. Systemet forventes taget i brug i løbet af september.

Nye kunder fra dag ét

- Hos Autobutler er vi vant til at arbejde hurtigt og lytte til værkstederne. Med samarbejdet med Tolerancedata kan vi imødekomme fremtidens behov og muligheder for vores brugere i autobranchen, og vi ser frem til en løbende dialog med værkstederne om, hvordan vi kan gøre den nye service endnu bedre i hverdagen, siger produktansvarlig hos autobutler.dk, Johnny Andersen.

Cirka 400 brugere er i dag koblet på Tolerance-løsningen via autobutler.dk. Øvrige brugere af Tolerance Workshop Manager vil med en tilmelding til autobutler.dk kunne få adgang til nye kunder fra dag ét. Det kræves blot, at værkstedet tilmelder sig Tolerance Workshop Manager og herefter aktiverer autobutler.dk-integrationen.

Også Diginor og Helios

- Vi ser en tydelig tendens til, at flere af vores autobutler.dk-kunder skifter reservedels- og dataleverandør, hvis der er mulighed for at optimere tilgængeligheden til opgaver og tilbudsgivningen. For en stor andel af vores kunder står vi i dag for 5-10 procent af deres totalomsætning, mens det for de mest aktive værksteder er mere end 50 procent. Når vi leverer årlige omsætninger hos nogle værksteder på 3-4 millioner kroner, bliver vi ikke bare en vigtig del af deres hverdag - vi bliver en af de afgørende faktorer for driften, og den succes værkstedet opnår, siger Christian Legêne og fortsætter:

- I den nærmeste fremtid vil også en integration med kundestyringsmodulet Diginor blive præsenteret, og det er vores forhåbning, at også et samarbejde med Helios, som flere end 800 værksteder i dag benytter, kan blive en realitet. Siden dag ét har vi haft det klare mål at skabe værdi for vores værksteder via større synlighed og tilgang af nye faste loyale kunde. Med dette samarbejde vil vi nu også kunne gøre hverdagen endnu lettere for vores værksteder, når nye kunder skal vindes og håndteres.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078