Nyt bilplejecenter i Horsens
Den 1. april åbnede Horsens Bilplejecenter et helt nyt klargøringscenter, der skal servicere både private og bilforhandlere med professionel bilpleje og klargøring af biler.
For Lars Skovgaard og hans ansatte, der i dag tæller fire mand, er der ekstra fokus på høj kvalitet i arbejdet, oplyser en pressemeddelelse fra Würth.
Dinitrol Horsens er godkendt af Teknologisk Institut og har været fejlfri i to år. Den høje kvalitet videreføres i Horsens Bilplejecenter, og det var sammen med Lars Skovgaards erfaring med Würths produkter til bilpleje og klargøring grunden til, at valget faldt på Würth, da der skulle vælges samarbejdspartner i forbindelse med opstarten.
- I forbindelse med et kursus vendte jeg mine ideer om et bilplejecenter med Würth, og jeg har fundet en god løsning, der understreger mit ønske om at levere kvalitet. Jeg er meget glad for samarbejdet og produkterne, fordi jeg møder en professionel tilgang til tingene og stort kendskab til fagområdet. Endvidere har vi mulighed for, at Würth kan afholde kurser hos os, og det er en stor fordel, fordi vi undgår at lukke forretningen for at tage på kursus, fortæller Lars Skovgaard.
Kundekontakten er altafgørende
Kvalitet handler for Lars også om at afstemme forventningerne med kunderne. Derfor står døren altid åben hos Horsens Bilplejecenter, for kundekontakten er grundlaget for høj kvalitet.
- Vi vil allerhelst se bilen, inden vi giver et tilbud. På den måde er vi sikre på, at vi rammer så tæt som muligt på det tilbud, vi giver. Derfor er vores dør altid åben, så vi kan få os en snak med kunden. Det handler om at have så realistisk en tilgang som muligt til opgaven, så vi kan levere kvalitet.
Et populært produkt er for eksempel et tilbud med forårsklargøring af bilen både indvendigt og udvendigt, så bilen bliver klar igen efter den hårde medfart af vinterens sne og salt.
- Men det kan være svært at vurdere opgaven uden at se bilen, nogle lakker er fx meget svære at polere, og det kræver ekstra tid. Når vi får mulighed for at se bilen, kan vi bedre vurdere omfanget, siger Lars Skovgaard.
Horsens Bilplejecenter tilbyder polering, nano-behandlinger, reparation af stenslag, kabineklargøring, rengøring, motorrens og lignende klargøring samt undervognsbehandling. Würths bilplejeproduktserie anvendes til alle behandlinger, og samarbejdet betyder også en tæt kontakt med Würth sælgeren.
Sparring og service
- Samarbejdet med Würth betyder, at vi har adgang til vores egen bestillingsside, hvor de produkter vi anvender allerede er lagt ind, så det er nemt at bestille. Derudover kommer Würth sælgeren forbi en gang om måneden og tjekker op. Som nævnt har vi mulighed for at trække på Würths ekspertviden i forhold til kurser i for eksempel klargøring. Set som et samlet hele har vi en rigtig god sparrings- og samarbejdspartner i Würth, fordi det handler om mere end levering af produkter, mener Lars Skovgaard.