23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Effektmåling af annoncekronerne

Biløkonomuddannelsen inviterer sammen med Bilbasen til temadag mandag den 21. oktober.

Bilforhandlerne lægger størstedelen af deres markedsførings-kroner i de digitale medier. Men hvad er udbyttet af de investerede kroner, og hvordan måler man dette?





Det kommer i fokus, når Ebay/Bilbasen i samarbejde med biløkonomerne: Tørring Auto A/S, Mikkel Madsen, Autohuset Kronsbjerg A/S, Jesper Eriksen Jensen, STS Biler A/S, Mathijs Ter Keurs, og markedsføringsøkonom Mona Nielsen indbyder til temadag på DI’s konferencecenter Gl. Vindinge ved Nyborg mandag den 21. oktober kl. 15-18.





Nikolaj Larsen, marketingchef for eBay i Danmark, indleder temadagen med et oplæg om effektmåling af forhandlernes annoncer, ligesom han vil give et bud på fremtidens digitale medier. Der bliver også diskussion, workshop og fremvisning/afprøvning af benzindrevet RC bil i skala 1:5.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078