23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Analysemand til Bilbranchen

Bilbranchen har pr. 2. april fået nye kræfter ved ansættelsen af Frederik Funder, der kommer fra et job hos Skandinavisk Motor Co. A/S. Han skal blandt andet udarbejde og formidle analyser til Bilbranchens medlemmer.

Frederik Funder er uddannet cand. merc IMM, er 35 år og bor på Frederiksberg. Hos Skandinavisk Motor Co. A/S sad han med ansvaret for Volkswagen Vans, men har også primært arbejdet med konkurrentovervågning og markedsanalyse for Volkswagen Personbiler.

Tidligere har Frederik Funder arbejdet i seks år hos mediebureauet OMD Denmark A/S som Research- & Insight planner med analyseansvar for nogle af de største annoncører i Danmark.

Frederiks Funders primære arbejdsopgaver hos Bilbranchen bliver at udarbejde og formidle analyser til Bilbranchens medlemmer samt at koordinere Bilbranchens medlemskommunikation via hjemmeside, nyhedsbreve, LinkedIn-grupper mv.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01