23948sdkhjf

Lancerer tv-kanal for autobranchen

Netbaseret tv-kanal i tre nordiske lande skal hjælpe autovirksomheder med indsigt og mulighed for gode forretningstiltag.
Det skulle have været en stor nyhed på den nu udskudte fagmesse Auto Teknik 2013, men i forbindelse med aflysningen af messen finder Sean Fitzgerald Coard, adm. direktør og indehaver af Danske Fagmesser og event- og promotionselskabet Goodwill Media, det betimeligt at afsløre en ny netbaseret tv-kanal for autobranchen i Danmark, Norge og Sverige.

Tv-kanalen Au2News vil ugentligt samle op på nyheder om alt fra politik til lancering af nye bilmodeller. Kanalen går i luften på onsdag den 21. august. Sean Fitzgerald Coard fortæller Motor-magasinet, at han forventer i første omgang 4000 branchefolk som seere i Danmark, og at antallet formentlig vil vokse.

Selskabet har udviklet egen såkaldt "player" til også mobile enheder som iPad, iPhone og Android, samt videografik til afviklingen af tv-kanalen. 10 personer er ansat, herunder tre nordiske nyhedsværter, hvoraf den ene er den tidligere studievært på TV2, Julie Smed Hansen.

- Vi har brugt et år på at forberede vores tv-kanal, der skulle være lanceret på AutoTeknik for at signalere, at vi hos Goodwill og Danske Fagmesser har store og gode ambitioner om at støtte autobranchen. En sådan tv-kanal kan medvirke til øget indsigt i nordiske markedsforhold og dermed hjælpe autovirksomheder med eksport, synergier og nye forretningstiltag, siger Sean Fitzgerald Coard.

Goodwill Media opererer for kunder i hele Norden og har siden 2001 produceret tv for bl.a. kommuner, DR1, fagforbundet 3F, Danske Sygeplejersker og Telia.

Se den danske tv kanal på www.au2news.dk
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079