Virtuel Formel 1 vinder
Akzo Nobel har annonceredet vinderne af Sikkens-konkurrencen Play&Spray, der siden april har tiltrukket tusindvis af deltagere fra over 30 lande til et virtuelt Formel 1-lignende løb.
Annonceringen markerer samtidig afslutningen af online-reklamekampagnen Play&Spray, der udgjorde en vigtig del af et reklamefremstød i EMEA for Sikkens nye vandbaserede basefarve, Autowave 2.0. Den nye basefarve anvender højtydende farveteknologi, som AkzoNobel Automotive and Aerospace Coatings (A&AC) udviklede under sit fem år lange partnerskab med McLaren Automotive, firmaet leverede lakløsninger til. Reklamefremstødet omfattede blåstemplingen fra McLarens Formel 1-malerværkstedsteam.
Ud over vinderen af førstepladsen annoncerede Sikkens også vinderne af anden-, tredje- og fjerdepladsen, som er blevet kontaktet af deres Sikkens-repræsentanter, og som snarest vil fremgå af hjemmesiden www.sikkensvr.com. Vinderne af Play&Sprays andenpræmie vil modtage Grandstand-billetter til et Formel 1-løb. Vinderne af tredjepræmien belønnes med officielle McLaren-produkter, mens vinderne af fjerdepræmien vil modtage Autowave Bodyshop-emaljeskilte.
I sine lykønskninger til vinderne udtaler A&ACs markedsføringsdirektør Remco Maassen van den Brink:
- Vi er meget glade for, at så mange tusinde af vores nuværende og fremtidige kunder tog Play&Spray-udfordringen op og hjalp os med at fejre lanceringen af Autowave 2.0. Det var tæt løb, der blev afgjort af tiendedele af et sekund, og vi vil gerne ønske alle deltagerne tillykke med det flotte løb.